Projekt folderu reklamowego

      Możliwość komentowania Projekt folderu reklamowego została wyłączona

Dlaczego warto zainwestować w projekt folderu reklamowego?

Folder reklamowy jest doskonałym nośnikiem informacji o produkcie lub usłudze. W przeciwieństwie do ulotki w folderze możemy umieścić znacznie więcej materiału. Jeśli planujemy przedstawić klientowi informacje na temat konkretnego segmentu usług lub zaznajomić go z daną linią produktów, jest to znakomite medium do przedstawienia zarówno ważnych jak i bardziej szczegółowych informacji w przejrzystej formie.

Projekt folderu reklamowego - Białystok

Nie zapominajmy jednak, że tak jak w przypadku większości materiałów reklamowych, tak i w folderze ważna jest czytelność i szybkie przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Skupiające wzrok ilustracje, duże hasła umieszczone w strategicznych miejscach są kluczem do sukcesu, ponieważ odbiorca w pierwszej kolejności zwróci uwagę na nagłówki i obrazy, a dopiero później – o ile znajdzie to czego szuka – skieruje uwagę na szczegółową treść. Nie popadajmy jednak w skrajność i z ilością treści także nie przesadzajmy.
Projekt folderu reklamowego Białystok

Nowoczesny projekt – interesująca forma jego wydania

Każde medium reklamowe powinno być dostosowane do naszych celów. Z zasady folder reklamowy ma szansę przetrwać dłużej niż ulotka, nie bójmy się więc zainwestować w papier o większej gramaturze i dodanie kilku elementów przyciągających wzrok, a zarazem dodającym folderowi ekskluzywności, typu folia, lakier itp. Zwiększy to wytrzymałość naszego folderu i z pewnością wpłynie pozytywnie na jego odbiór przez osoby, do których planujemy dotrzeć.